NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هايج عطول فحلصعيدي6

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا صعيدي عندي 22سنة من الصعيد موجب هارد القصة دي حقيقية من تجاربي بعد حرمان سبع شهور مش لاقي بنوتي يدلع زبري
القصة بدات وانا كنت بدور ع سالب بنوتي ابيض ومربرب وطري ويكون حابب يعيش مرا من جواة يلبس حريمي يمص يتناك بشرمطة وانا برزع ف لحمو عشان كنت عايز حد يكون لعلاقة جادة مش مجرب اني احطو جواة لغاية ما انزلهم وخلاص لا وكنت بدور ع الفيس لغاية ما دخلت جروب لسوالب ولقيت حد كاتب حد بيحب المربرب واللطياز الكبيرة وانا اعشق الطياز المربربة والكبيرة ومن هنا دخلت خاص وابتدينا نتعرف كان ف بلد جنبي ب اربع سعات اتعرفت علية بعتلو صوري وبعتلي صور لحمو واوووف لغاية ما لقيت نفسي بقولو خلاص مش قادر زبري موولع انا هركب واجي بكرا قالي خلاص هجهز الشقة اللبس الحريمي والاكل والمزلق ووصلت اول ما دخلت قلعت ملط دخلنا الحمام خدنا دش وهوا بيمص ف زبري انا احب المص مووت وهوا عمال يرضع ف زبري وانا ابعبص ف طيازو واضرب ع لحمها روحت واخدو ودخلنا الاوضة نمت ع ظهري جية وكمل مص ف زبري وبضانو لغاية ما جبت اخري من الهيجان دا كلو انا عمال ابعبص ف طيازو ودخل صباعي جواها روحت قايم وحطلي المزلق عشان زبري كبيرر.وهوا خرومو ضيق معا انو مفتوح ودخلتو وحدة وحدة وسمعت اجمل اةةةةةاةةة براحة ف حياتي بعد حرمان دخلت نصو وابتديت انيك براحة لغاية ما خورمو خد علية روحت حاشرو كلو هوا نط عايز يفلت من زبري لاكن انا وراة من هيجاني علية قال اةة فشخت كس لبوتك قولتلو انتي لسة شوفتي فشخ يبت وفضلت ارزع ف طيازو نيك وتعشير ع الواقف يجيي 7دقايق راح هوا تعب ونزل مص ع زبري روحت مغير الوضع نام ع بطنو وانا ركبت فوقو والوضع دا بيولعني عشان زبري بيكون لاخرو جواة ولحمي بيطرقع ف لحمو الابيض الطري وبقيت انا المتحكم ف النيك وفضلت طالع داخل جواة وهوا اتعود علية ويقولي نيك قوي نيك قوي وانا عمال انط واسمع الطرقعة اهيج. ارزع اكتر كنت هنزلهم جواة لاكن بطأت النيك نومت بجسمي كلو علية وبقيت بنيك بمزاج وبراحة روحت خليتو فلقس وقعدت ارزع ف طيازو نيك وزبري داخل طالع جواة وطيازو تترج ع زبري وانا اضرب ع طيازو لغاية ما حمرت راح تعب من النيك نط نام ع السرير روحت وراة رشقتو وكملت نيك راح قالي خلاص نزل بقا انا خورمي اتعشر منك وانا ولا هنا عايز اتمتع ب النيكة روحنا قومنا روحنا تحت الدش وهوا خد زبري جوا بقو يمص والمية حوالينا مص شوية حلوين كان زبري قام تاني وهوا يقولي انت شارب حاجة صح وانا اقولو و**** مشارب حاجة طبيعي وهوا يقولي لا شارب امال لي طولت وانا اقولو مش شارب يقولي شارب روحت مقومو و واخدو واحد ع الواقف وفضلت ارزع ف لحمو وطيازو تطرقع تحت المية واضرب بيدي ع لحمو واووووف ع دي متعة وفضلت انيك لغاية ما قربت انزل روحت ع السرير ونومتو ع بطنو وطلعت فوقو عشان بحب الوضع دا قوي وفضلت ارزع واعشر ف طيازو وهوا يقولي شربت اي بس وانا فعلا مش كنت شارب بجد فضلت اطلع وانزل علية وهوا يقولي خللص نزل خلاص نزل انا خورمي مش حااسس بية وانا شغال نيك وتعشير جواة روحت حسيت اني هنزل هوا كان عايزهم ع بوقو لاكن انا اعشق اني انطرهم جوا روحت نومت بجسمي علية وشلال لبن نزلت جواة راح اةةة لبنك كتير قوي انا كنت عايزهم ع بوقي لاكن الي وراة اخدهم ع بوقي وفضلت مخلي زبري جواة شوية راح قام تاني نكت شوية روحت بعدها خليتو مص زبري ارتحت شوية وبعدها عملت واحد تحت الدش وبرضو نزلتهم جواة 😂😂 وخدت رقمو ومشيت عشان دي كانت اول مرا اقابلو ومش اخر مرا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Khaled6 و mjwdymajd459
امممممم يا ريتني مكانوا قصتك خلت جسمي نار من زمان ادور واحد فحل صعيدي خشيم نيك زبره ٢٧ سنتم هممم اه

site de upload

• عجبني
التفاعلات: الدنيا وحشه و mjwdymajd459
  • حبيته
التفاعلات: ملاك الرحمة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%